Werken bij NNPC

Vacature: Management Assistent

Status: selectiegesprekken gepland


Wij zijn NNPC uit Haren. Sinds 1937 actief als onderlinge verzekeraar zonder winstoogmerk, gespecialiseerd in verzekeringen in de maritieme sector.  Voor ons staat de klant centraal. We streven naar optimale zekerheid en kwaliteit voor onze leden en bieden daarom een full service ondersteuning. Met een uitgebreid pakket aan verzekeringen én met professionele ondersteuning door onze specialisten.

Om ervoor te zorgen dat wij ook in de toekomst optimale zekerheid en kwaliteit kunnen blijven garanderen, zijn we ter versterking van ons team op zoek naar een proactieve en organisatorisch sterke Management Assistent (36 uur – 4 dagen)

Jij zorgt er als ervaren Management Assistent namelijk voor dat intern alles goed reilt en zeilt, je overzicht houdt en vroegtijdig signaleert waar jouw inzet gevraagd wordt. Je bent faciliterend en ondersteunend voor de Raad van Bestuur, het MT en de Assistant to the Board. Je staat voor kwaliteit en zorgt dat alles tot in de puntjes geregeld is.

Wat ga je doen?

Je bent het visitekaartje van NNPC: op een klantgerichte, professionele manier ontvang je onze relaties, neem je de telefoon aan en met jouw goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal verzorg en bewaak jij de correspondentie.

Belangrijk onderdeel van jouw verantwoordelijkheden is de jaarplanning. Deze activiteitenkalender wordt door jou voorbereid, opgesteld en bewaakt. Je zorgt er tevens voor dat de persoonlijke agenda’s van de Raad van Bestuur optimaal gepland zijn. Je bereidt de overleggen van de Raad van Commissarissen, het Management Team en Raad van Advies voor en stelt de agenda’s op.

We verwachten van je dat je meedenkt over het optimaliseren en verbeteren van processen. Je werkt mee aan een optimaal quality management systeem (ISO), zorgt dat jouw administratie op orde is en checkt regelmatig of het statutenboek (de verzekeringsvoorwaarden) nog up to date is.

Omdat je goed bent in regelen en organiseren, vragen wij jou om ervoor te zorgen dat ons mooie pand altijd representatief is, dat alle faciliteiten functioneren en de kantoorvoorraden op peil zijn. Maar ook dat bijvoorbeeld de uitnodigingen voor het jaarlijkse maritime awards gala tijdig de deur uit gaan, de zakenreis naar Japan is geregeld en er een leuk kraamcadeau voor jouw net bevallen collega is gekocht.

Als ervaren secretaresse klinkt het je waarschijnlijk bekend in de oren, maar wat maakt deze rol nu uniek? Je gaat werken in een dynamisch en internationaal bedrijf. Een niche speler, die graag mee doet met de grote jongens in de wereld en schepen van grote rederijen verzekert, maar waar nuchtere mensen werken. Jij hebt in deze rol veel contact met buitenlandse gasten. En naast bovenstaande werkzaamheden komen er ad hoc veel dingen voorbij die jouw aandacht vragen. Al met al maakt het dat geen dag hetzelfde is.

Wie ben jij?

  • Een ervaren secretaresse of management assistent met een afgeronde MBO opleiding en door ervaring verkregen HBO werk/denkniveau
  • Iemand met ervaring binnen een zakelijk professionele en klantgerichte omgeving.
  • Je hebt ervaring met het ondersteunen en faciliteren van Raad van Bestuur en MT. Je schakelt makkelijk tussen de verschillende gesprekspartners en weet hoe je ze aanspreekt. Je voelt verhoudingen aan en acteert op een passende manier.
  • Je bent proactief, organisatorisch sterk, zeer accuraat en vertrouwelijkheid is voor jou vanzelfsprekend. Je bent iemand die overzicht houdt en stressbestendig is.
  • Je hebt geen moeite met een faciliterende en ondersteunde rol. Of jij nu een kopje koffie moet halen of een belangrijke vergadering voorbereidt, jij draait je hand er niet voor om.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. Kennis van de Duitse taal is een pré.

Wat bieden we jou?

Naast het werken in een unieke organisatie op een prachtige locatie, bieden wij een aantrekkelijk marktconform salaris. Bij een positief bedrijfsresultaat ontvang je een 13e maand.

Bij ons bouw je premievrij je pensioen op. Vergoeding van jouw auto- en reisverzekering en eventueel opleidingskosten behoren ook tot de secundaire arbeidsvoorwaarden.

Bij NNPC hebben we een werkweek van 36 uren verdeeld over 4 dagen.

Solliciteren?

Is deze functie jou op het lijf geschreven? Mail dan jouw CV en motivatiebrief naar t.a.v. Nicole Glazenborg, Recruiter a.i. Voor vragen bereikbaar op telefoonnummer 050-5291738.